26 mars 2009

Student


Orsaka krasse bakåtmeldingar på at eg har lagt bort min utsøykte nynorske skrivarstil og heller nytta bokmål som skrivarform i dei seiste blogginnlegga, vel eg å skriva eit kort innlegg på denna målformen. Eg har vald overskrifta "Student". Med bakgrunn i bilete synar eg at det ein god tittel på innlegget. Bilete tykkar eg er eit godt døme på ein skrivepult til ein heimesittande hardt studerande student. Oppgåveskriving, og ein god stabel med bøkar, og ein haug med rot som flyt over heile pulten, det er kjensla eg sitt med i skrivande stund. Derfor må eg nok desverre avslutta detta innleggjet, og fortsette med oppgåveskrivinga.

4 kommentarer:

Miriam sa...

Eg synst det var ein triveleg pult eg - men eg kan førestille meg alt arbeidet som ligg å ventar på deg som kanskje gjer det mindre triveleg;)
Takk for adr di forresten, du får sjå i postkassa di om 5 - 7 dagar, det kjem an på kor flink eg er til å skaffe frimerke;)

Andreas sa...

Eg reiser heimat på Onsdag, så hvis du har planar om å sende post til meg før påske, så kan det vera smart å senda det snart. Gler meg i spaning over kva so kjem til å ligja i postkassa. ;o)

Anonym sa...

Ja da,du e så flink at,æ veit itj ka æ ska si.æ syns no at trøndersk e finnar enn nynorsk,bare så du veit det.Æ synes no at du e ein ung,kjekk mann,pen å sjå te og stort sett grei å ha med å gjør.Æ ønske dæ ei fortreffelig og velsigna påske.klem fra mæ.

Arne sa...

Øver du deg på nynorsken til du skal bli prest i en nynorsk-menighet eller? Vet ikke om du har hørt historien om den unge presten som var med menigheten i Ytre Arna på Aplhaweekend? Han skulle benytte anledningen til å øve seg på å preke på nynorsk... Det endte med at han holdt en preken om: "den heilage anda", og klarte å server følgene utsagn: "dei hadde verken sylv eller gulv". Så det er bar å stå på og øve Andreas:)