03 april 2009

Hjemme på toten

Aiai, mens andre flittige og seriøse studenter med mål og ambisjoner sitter på forelesinger og lesesaler rundet i det ganske land, har jeg reist hjem til Toten.
Det er godt å komme hjem. Kunne levere bagen med skittentøy til mamma, få middagen servert, og ellers bare nyte livet på landet.
I ettermidag kommer brodern og søstern hjem, så da skal vi feire bursdagen til brodern og broren hans. Det blir stas, de ble vist 23 år 1. April. Nye personlige rekorder selv om brodern til en hver tid leder med 10 minutter.
Jeg må si jeg gleder meg til middagen i dag. Det blir lammegryte med kjøtt av villsau som pappa og jeg parterte opp i går. Det var ikke mye kjøtt på den, men smaken er upåklagelig. Jaja, ellers går nå dagene med til litt forskjellig småtterier, kaffe og kringler.

God påske, det skal i alle fall jeg ha. ;o)

3 kommentarer:

livilaiv sa...

God påske Andreas!

Anonym sa...

høres deilig ut!
jeg skal være ikke såå langt fra deg tror jeg i påska? på eina/skogstad hvis du kjenner til det? tror det er i nærheten av gjøvik :)
dere må iallfall ha en flott bursdagsfeiring, og han god påske!

Charlotte sa...

God Påske Andreas!
Godt å høre at flere vender nesa til toten i påska! Selv kommer jeg oppover på torsdag og gleder meg veldig..