27 april 2009

"Eksamenspress"

Nå skulle jeg vel egentlig følt et voldsomt eksamenspress, og det gjør jeg også, til en viss grad. Det er bare det at det har blitt vår i Bergen, og en del gøye ting å finne på. Det er vel lov å ta lesefri i helgene?? Helgen for litt over en uke siden var jeg på skitur fra Haukeliseter til Hovden i knallsol, med påfølgende opphold på Svalastog i Grungedal hos tante og Onkel. (visitsvalastog.no) Knallkjekt. Nå i Helga var jeg på topptur på Gullfjellet, og klatring på Lokøy. Rett og slett helt topp det også. Den fulle og hele vårgleden ble toppet nå i kveld med samtale med Trond i Tanzania (trondgravem.blogspot.com), med planlegging av Tanzaniatur. Reiselysten bare øker på. Jeg skal nemlig til Tanzania i slutten av Mai. Jippi. ;O)

1 kommentar:

Solveig sa...

Helg e helg Andreas, då ska flittige studentar ha fri for å (forhåpentligvis) få litt ekstra gnist te å lesa i vekå.. Ikkje alltid d e lika vellykka når solå skinne og temperaturen stige sakt men sikkert:P