06 mai 2009

Livet er herlig, livet er bra

Jippi, nå er jeg ferdig med både Exphil og Exfac eksamen. Nå er det bare 2 eksamner igjen før en liten tur til Tanzania og en lenger tur til Istael. Kan det bli bedre??

Jo selvfølgelig kan det sikkert bli bedre hvis en tenker etter. Det kan for eksempel slutte å regne i Bergen, klatret i stede for å lest til de 2 neste eksamnene, fred i verden, også videre... Men jeg ser ikke helt nødvendigheten av å fokusere på det negative. Akkurat nå har jeg det faktisk helt OK+ om jeg skulle si det selv. Så nyt Mai folkens. ;O)

8 kommentarer:

livilaiv sa...

det regne ikkje no :D
Må ellers sei meg enig i at livet egentlig e ganske so bra!

Life is Great;)

Miriam sa...

Digg med ferdige eksamener, Andreas - dei to som er igjen går så fint, så det er ikkje noko å stresse med;)

Heldige deg som skal både til Tanzania og Israel!

Hilde sa...

...jeg har jo grunn til å være glad....GUD er min Far, tenk hvilket liv jeg har (dudududududu)

osv

Roger sa...

"duttuduttu" Selv om jeg møter motgang i blant, så vet jeg at det han sier er sant...

Andreas sa...

...Gud er min far, derfor har jeg det bra!!

Hilde sa...

Allrighty tighty - vi kan vår Børudgjengen :)
Ikke noe tull her i gården....

Roger sa...

veel.. det er vel mer "Han gjør meg glad,derfor har jeg det bra!"
Men er gjerne med på en synthbasert familiegruppe i lyst toneleie hvis vi starter opp!

God tur til Negerland !

Arne sa...

Når kommer opdateringer fra Afrika??? Har de ikke internett der nede??