23 februar 2009

No tek kvardagen til

Etter sterke anmoingar frå fleire håld, og posetive bakåtmeldingar frå forige bloginnegg, vel eg å skriva og dette blogginlegge på vært poetiske landsmål. I skrivande stund er det Mandag. No tek kvardagen til. I går var det helg med leir og eit fantastisk bedehusmøte med påføljande fastelavensbollar og Babb. Eg tykte så godt om tilvære, til eg vart så brått dragen inn i kvardagen igjen. Når eg vakna i morges var eg tom for Arbeidskjensle og studielyst. Er det ein normal kjensle? Eg kan ikje hugsa å ha verte prega av slike kjensler mens eg har vore i Bergen. 

Heldigvis återrant kjensla når fyste forelesning byrja. Jesaja og kallsopplsevinga er spanande sakar. Eg kan i dette høve anbefale å lesa Jesaja kapittel 6-7. Viare fekk vi undervisning om strategiar innan kirkeleg arbete. Spanande og jevande. Dagen toppa seg bokstavleg talt i klatreveggen.

Så er ikkje kvardagen så ille om kjensla av misslysta arbeteinnsats virljar i vommi om morgonen. Gir du dagen ein sjangse, så kan han verta god.

10 kommentarer:

Solveig sa...

Ja Andreas, eg kan bekrefta at mangel på arbeidslyst e ein helt vanlig følelse!! Men godt at du ikkje har hatt den følelsen før nå, måtte den forsvinna fort:)

livilaiv sa...

Heheh... takk for at du tok oppmodinga! Fortset med det!

Miriam sa...

Så sant, så sant - det gjeld berre å sparke seg sjølv bak for å kome i gong nokre gongar... Eg kjennar til problemet;)

Så artig med leir da! Var det snø denne gongen óg - eller er Bergenstraktane fri for kvite fnugg?

Andreas sa...

No smeltar snoen i høgste svealia. Regnet skyllar, og det mot vannfylt bakke stundar. Regnet skylte nok desverre bort den siste snøen i helga. Så nå er bergenstraktene fri for snø, og man må rekke opp i fjellene for å tilfredsstille skilysten.

Miriam sa...

Auda! Men for å trøste deg litt så er det ikkje så fantastisk flott her heller lenger - men det er jo framleis litt snø da, så om ein vil nok så kjem ein seg da alltids ut på ski;)
Det ryktast at du kjem nordover ein tur! Kan bodskapen bekreftast?:)

Andreas sa...

bodskapen kan bekreftas

Anonym sa...

Hurra:D

Anonym sa...

Hallo gamle ørn.Æ vil minne dæ på et ordtak,og det bør du lære deg!!!Kom arbeidslyst og tving deg på, her skal du motstand finne.Ja det er ikke lett,når latmark bit sæ fast,men det er bare å riste den av seg---nemlig..

Anonym sa...

Du er kjekk!

Andreas sa...

Takk for det "Anonym", klart det hadde vært kosligere hvis du gav deg til kjenne. ;o)