05 februar 2009

Utfordret


Eg har værte "heldig" og fått ein utfordring frå fleire hold. Eg skal trykja meg inn på mine bileter, den 6. mappa og det 6. bilete, og sei litt om det. Grunna min ellers så bokmålske skrivarform nyttar eg høve til å nytta mine nynorskkunnskapar til å framlegja hendingane knytta til biletet.
Eg tykjer nynorsk passar seg godt sia biletet er tatt på Rjukan i Telemark. 


Eg må audmjukt innrømma at hendinga på biletet er eit strikhopp frå vedmorksbrua, og at det kjitla i vommi. For å sei det rett ut, så gyva blodpumpa og nakjehåra reiste seg. 

Eit slik adrenalinoppfaring kan ikkje skrivast med ord, men må opplevast. Til og med nynorsken blir for fattig når eg ønskar å uttrykja kvissleis eg følte avsparket ut i det frie juv med bærre ein overoppesen gummistrikk som sikring. Korleis kjensla av akslerasjonen mot den steinfulle dalbåtten minna meg på at eg var færande i fritt fall. Dær juvsidane fær forbi i farande fart med påminning om kvaleis vi menneskjer er best høva til å vandras. 

Eg minnas hovede forma ei rask bøn om friing frå farar og frelsing for lekamen og sjela, før eg kjensla ein nedtonande dragning i fulgde av eit mjukt opprykk og ein kjensle av å hengja med skaparverket i vrangpassande stilling. Eg kjensla kjensla av eit blodfylt hovede før eg vart heisa attende til brua.

Samanfatta ein uglemsameleg og kjenslefull oppleving eg anbefalar dei som har høve til det å oppsøkja.

Eg ønskjar å utfordra føljane stakkarar:

Brodern 

Rebecca

Og ellers dei som ynkjar å fremlegja noko om eit bilete dei har på plasseringen anjeven øverst i innlegget.

3 kommentarer:

Anette sa...

Utfordring akseptert og satt ut i livet. Tror ikke jeg får lov til å prøve meg på strikkhopping så lenge mamma bestemmer... Vi får ta det en gang etter jeg har blitt atten. Blir du med?

livilaiv sa...

Fantastisk! Ver så snill og fortsett å sktriv "nynorsk" Andreas! Lenge sidan eg har ledd så godt av ein blogg! hehehe... fantastisk!

Anonym sa...

Heilt fantastisk innlegg, Andreas! Eg fekk nesten kjensla av å hengje i strikken sjølv eg!;) Det må vere di gode skildring, og sjølvsagt den fantastiske nynorsken som gjorde eit stort inntrykk på meg som nynorskskrivar!
SKRIV MEIR;D