22 juni 2009

Klar til tur?

Nå nærmer Israelsturen seg med stormskritt. I morgen klokken 1500 skal jeg være på Flesland, og hvis alt går som det skal, så er vi i Israel kl 0320 lokal tid. Kan nok bli en litt tøff start, siden vi etter ankomst har en halv times busstur og en 2 timers hvil før oplegget begynner.

Det store spørsmålet jeg stiller meg selv, er: har jeg fått med meg alt?
Jeg har laga pakkeliste, skjekkliste og handleliste, pakka bagen og printa ut flybiletter, men jeg er likevel helt sikker på at det er et eller annet jeg kommer til å glemme. Jeg håper bare ikke det er noe viktig.

Vel vel, det er vel slik det skal være.

Til alle dere mine kjære blogglesere: Nyt livet i Norge eler hvor dere nå befinner dere i verden, og utnytt sommeren for det den er verdt, så snakkes vi muligens til høsten.

6 kommentarer:

livilaiv sa...

God tur Andreas! Du må kosa deg masse og nyta turen til fulle!

Gje ein lyd når du e tebake i Bergen då!

Andreas sa...

Takk for det, jeg skal gi en lyd veit du. ;O) Nyt sommeren så lenge.

Anette sa...

God tur onkel Andy! Husk tannbørste, bibel, penger og billetter, så trur jeg du har det viktigste. Og kanskje et par leker så du holder deg stille på flyturen? Det pleier alltid mamma og pappa å ha på lur til meg. :)

Andreas sa...

Takk for tipsene Rebecca, jeg skal huske å ta med noen leker til flyet, nyt sommeren her hjemme i Norge. ;O)

gunnda sa...

God tur,det er no bare 15 minutter igjen,så no håpe æ at du har fått med dæ alt,og befinne deg på flyplassen.Æ ønske deg Guds rike velsignelse,og husk at det er her i Norge du hører hjemme.varm klem fra Gunn

Roger sa...

Kjøper du med deg noe melk og honning tilbake?