12 juni 2010

Sløv vår du

Ja ja sann. Det har kansje ikke vært den mest aktive bloggevåren. Som regel skyldes det 1-2 av 3 ting. Enten ingenting å blogge om, eller for mye å som skjer så en ikke har tid til å blogge, eller klarer å velge hva en skal putte inn. Det 3dje er rett og slett vårslapphet og giddaslaushet. For min del vil jeg nok si at det muligens har vært en kombinasjon av 2 og 3. Nå har jeg litt tid, for nå leser jeg egentlig til eksamen, og akkurat nå frister det litt mindre enn å blogge.

Ja ja, jeg kan jo komma med en liten rapport fra våren, eller noen smuler i alle fall.




I februar var jeg heldig å fikk reise rundt på folkehøgskoler og fortelle det glade budskap om NLA





I starten av Mars var det duket for Sogndalstur. NM i fjelltelemark som jeg nok var for sen til å melde meg på. Det er en kort historie hvordan det gikk til, så jeg trur ikke jeg tar den nå. Det ble i alle fall en minnerik helg med tapas og stor stemning i Markaveien Pub og piano.



Her er jeg på finsetur med Bjørn Kristian, akkurat her er det tid for den kaldeste egg og bacon-lunchen jeg kan huske. Sur vind og 13-14 kaldingser, men stemningen var på topp.

Tro det eller ei, dette er faktisk en form for øyhopping. Det vil si, ikke hopping fra Øy til øy, men bestigneng av en topp på en øy. Toppen av Osterøy.


Ja ja, til påske må lammet gjøres klart, i år var partering av påskelammet min jobb.


I påsken ble det vist tid til en aldri så liten topptur på totenåsen, tru det eller ei, midt på kjukkeste østlandet er det duket for toppturmuligheter. Her med søstern opp retning torseterkampen fra Torsetra i bakgrunn.

Når våren kom til Bergen, så kom Bestemor også på helgevisitt for å besøke sine kjære barnebarn og inspisere våre krypinn. Ordet den helgen var "koslig", og bedre kan det vel ikke sies. Dætta var kosli.

Ellers kan jeg jo meddele at jeg kjøpte meg ny bil rett før påske, en aldri så liten BMW. Regner med det komer en liten repotasje om den etter hvert... håper jeg.

Jaja, ellers mye som skjer av ting og tang, gresklesing og livet ellers som jeg helt sikkert burde blogge om.

3 kommentarer:

Miriam sa...

Godt å sjå at det er liv i skrotten!!:D
BMW ja, då reknar eg med å sjå at du cruiser rundt omkring Rennebu neste helg;)

Andreas sa...

Det er gode muligheter for litt cruising rundt Rennebu neste helg ja, det blir kjekt. Gleder meg ;O)

Anonym sa...

Du store mi tid,har du tid til å blogge.Jeg hadde i grunnen gitt opp,men så tenkte jeg at kan jo hende så mangt i denne sommervarmen.Jeg er hjemme fra søndagskvelden,hvis du har tid til å svinge innom signingsbyen.Du er hjertlig velkommen.Jeg ønsker deg en velsigna sommer.klem fra Gunn